18.04.2017
Pomoc finansowa na unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest

 

OGŁOSZENIE 

Informuję mieszkańców gminy Wieleń lub osoby posiadające nieruchomości na terenie gminy Wieleń o możliwości składania wniosków w sprawie udzielenia pomocy finansowej na demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest lub sam transport i unieszkodliwianie już zdeponowanych wyrobów.
Wnioski można składać w Urzędzie Miejskim w Wieleniu w terminie:
od dnia 18.04.2017 r. do dnia 11.08.2017 r.
po tym terminie wnioski nie będą przyjmowane na dany rok kalendarzowy.
Dofinansowanie do kosztów demontażu i transportu wyrobów zawierających azbest oraz ich unieszkodliwienia przyznawane będzie w wysokości 100% całkowitych kosztów.
Wnioski rozpatrywane będą według kolejności wpływu do Urzędu Miejskiego w Wieleniu, do momentu wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na ten cel.
Regulamin dofinansowania oraz druki wniosków można pobrać w Urzędzie Miejskim w Wieleniu, na stanowisku ds. ochrony środowiska oraz na stronach: www.bip.wielen.pl oraz www.wielen.pl.
Środki na realizację przedsięwzięcia pochodzą z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu, z budżetu Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego oraz z budżetu Gminy Wieleń.
Przypominam również wnioskodawcom o obowiązku złożenia do Wydziału Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Czarnkowie zgłoszenia prac budowlanych, w przypadku demontażu wyrobów zawierających azbest.

Burmistrz Wielenia
/-/ Elżbieta Rybarczyk

 

http://www.wfosgw.poznan.pl/